Tuesday, November 23, 2010

Alhamdulillah :)

Akhirnyaa, aku dah jumpa cinta sejati aku iaitu Muhammad Haziq Bin Muhd Hanafi. Aku harap yg aku akan kekal dengan dia selama lamanyaaa. Hee yg bestnyaa, dia tu anak bongsu dari 6 beradik. Aku pun anak bongsu dari 6 adik beradik. Hee ada jodoh ni :D Hmm birthday dia 1st October 1994 while birthday aku 1st February 1997. Wahh! Kira tarikh yg samaa ni. Hehee takpe takpee. Usia tak penting yg penting hati yg ikhlas untuk dicintai. Hm siapa yg mintak couple? Mestilahh diaa takkan aku kott. Hee actually aku ni adik angkat diaa jee. Hee tak sangka pulak boleh couple kaan kaan? :p HAHA aku ingatkan mimpi doee. Heee mesti dia happy gilaa babi sebab dia dah lama tunggu aku :) Hee dah dah. Nieyra nieyraa. Kau ni jgn terlalu hyper laaa. HAHA kay laa. Di sini saja suratan takdir aku. Ceewaah aku ni. HAHA for Haziq, Iloveyousomuch bie ♥

NUR NADIRA BINTI ALIAS ♥ MUHAMMAD HAZIQ BIN MUHD HANAFI <3

No comments:

Post a Comment