Saturday, November 27, 2010

Kesian gilaa :O

Tadi kan aku pergi Mid Valley dengan kakak aku yg first tu. Then time naik lif, ada 2 orang budak laki umur dorang agak agak dalam form 3 kot sebab muka dorang and ketinggian dorang. Then time nk keluar lif, aku, kakak aku dengan budak laki tu turun dkt level yg sama. Then kakak aku dah keluar dulu sebab dia duduk depan sekali dalam lif tadi. Patu time nk keluar, kakak aku dah jalan depan. Dahlah aku kena bawak anak dia guna stroller. Patu nk cepat cepat. Dalam nk cepat cepat tu. aku terlanggar kaki budak laki salah seorang dari dorang tu. Patu dia mcm tahan sakit taw. Jalan pun terkial kial. Aku terus mintak maaf dkt dia. Aku kata 'Sorry gilaa gilaa. Tak perasan laa.' Patu dia kata 'eh takpe tak sakit pun.' Aku kata sakit tak sakit, yg penting dah nampak yg dia tengah sakit. Patu dia kata 'takpee' Aku kata 'oh okay, sorry again taw.'  Patu dia boleh lagi kata 'nk number awak boleh?' Patu aku pandang tempat lain. Then kakak aku tanya 'kenapa ira?' Aku jawab laa 'Tadi saya terlanggar kaki dia, kesian dia.' Kakak aku tanya 'dah mintak maaf?' Aku kata dah. Patu budak tu pandang aku. Dia senyum senyum laa. Kelip mata ah. Patu dia tunjuk isyarat tangan yg mintak number tu. Aku kata dalam hati 'haish kang ada jugak budak kena sepak ni. Aku bukan sengaja nk langgar kaki kau. Kalau aku tahuu, lepas aku langgar kaki kau, aku terus blaa. Haih ambil kesempatan pulak dia ni' Cerita yg ni dah habiss. then cerita yg kedua pulakk. Time aku tengah duduk kt restoran Carls Jr, kakak aku tgh beli makanan taw. Aku tunggu aah dia. Then ada satu group budak laki ni dia duduk sebelah meja aku, then dorang pandang pandang aku. Aku pandang aah sebab aku nk tahuu asal dorang nk usha aku. Patu salah sorang dari dorang, kata kt member dia 'Wey, awek tu senyum sial. Bestnyaa! Then aku jeling. Aku kata perasan babi! Eeeww >,<

1 comment: