Thursday, November 25, 2010

My True Love ♥

Ya Allah. Aku tak tahuu why aku happy gilaa dapat couple dengan org yg betul betul sayangkan aku. Mesti laa happy kan. sebab org tu ambil berat pasal kita and sayang kita. Hee bestnyaaa. Memang lah ni bukan first time bf  aku sayangkan aku,  tapi aku dapat rasakan yg dia sayang aku lebih daripada ex bf aku yg sebelum ni sayang aku. Bie. syg nk kita kekal sampai bilaa bilaa. Syg janji yg syg takkan curang dgn bie. And sorry sebab disebabkan syg, bie sanggup rampas syg dari bestfriend bie sendiri iaitu Shaffizul Ikhram. Hm it's okay laa. Btw, Am dah ada girlfiee kan so buat apa lagi nk cerita pasal ni. Hm dah laah. Dulu aku otw couple dgn Syed Faiz tapi Shaffizul Ikhram rampas aku. Now Haziq Hanafi yg rampas aku dari Shaffizul Ikhram. Hm dah laa. Malas nk cerita masa lalu. Past is past right? Hm okay laa. Nk ckp pasal tu jee. Byee :D

No comments:

Post a Comment