Saturday, November 27, 2010

Sia sia je aku selama ni =,=

Hm sia sia je aku tulis pasal 'dia' kt blog aku, Kalau lah aku tahuu yg 'dia' jadi mcm ni, aku takkan terima 'dia' Ya Allah. Diri aku ni memang tak layak untuk dicintai. Selepas sorang, sorang lagi yg hancurkan hati aku. Cukuplah 2 orang dah hancurkan hati aku. Aku taknak TERSEKSA lagi disebabkan lelaki. Aku cuba untuk melupakan AH, tapi tak berjaya. TIba tiba 'dia' dtg dalam hidup aku. Aku sudah merasakan yg diri aku ini cukup sempurna buat'nya'.. Dialah yg boleh membuat aku melupakan AH. Segala janji manis yg dia telah berkata kepadaku, hanyalah  ucapan mulut dan bukan datang dari hati'nya' sendiri. Hm mungkin MEMANG diriku tidak LAYAK untuk dicintai. Hm sudah  2 kali aku terseksa disebabkan lelaki. 

NOTE - Sesiapa yg baca blog ni, aku nk bgtahuu korang yg aku akan CLOSE ACCOUNT FACEBOOK. Harap korang happy. Byee :)

No comments:

Post a Comment