Thursday, November 25, 2010

I miss my hubby ♥

Eeesshhh sumpah aku rindu gilaa babi aah dkt my hubby ♥ Yelahh siapa yg tak rindu dkt bf sendiri kaan kaan? Hmm kalau lah aku jumpa dia, aku terus peluk dia and kiss dia. HAHA :p Hm takpelaah. yg penting dia dekat di hatiku. Ceyy ceyy ayat tak boleh mengundang lagi doe. HAHA xD Eh? Lupaa maw cakap yg aku kan rapat jugak aah dengan Nadzeera, then Hazwan kaan couple dgn Nadzeera, then Hazwan kaan abg angkat aku and rapat gilaa dengan Haziq. Haih terbelit belit ayat akuu ni -,- Cmni aku terangkan kay?  Kan aku rapat dengan Nadzeera, then Nadzeera kaan couple dengan abg angkat aku iaitu Hazwan Ahna. Then si Hazwan ni kaan bestfriend Haziq a.k.a my hubby :) So bestfriend couple dengan bestfriend kaan kaan? Then aku dengan Nadz kan huruf N, Hazwan and Haziq huruf H. So HN kaan kaan? Hee :p


Korang. hope kita stay dengan couple kita kaan? ♥


NUR NADIRA BINTI ALIAS ♥ MUHAMMAD HAZIQ BIN MUHD HANAFI :)


SITI NADZIRAH BINTI BAKRI ♥ MUHAMMAD HAZWAN AHNA BIN ABDUL HANNAN :)

No comments:

Post a Comment